XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta

Lectura en veu alta | CRP de l'Alta RibagorçaARA SÍ! Les nostres esperances estaven dipositades en aquest dia de celebració i, com ja ben clar ho teníem els professors de llengua i la resta de companys que han tingut el plaer d’escoltar-la llegir, la GEMMA RUIZ de 2d’ESO ha estat la GUANYADORA d’aquest XVII Certamen de Lectura en Veu Alta.

Qui la vam acompanyar aquest dijous 12 de maig, a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, vam poder gaudir d’un esdeveniment molt emocionant. Tots els classificats de les diferents categories ho van fer mooolt bé, i el jurat ho va tenir molt complicat per a escollir-ne un guanyador. Tot i això, nosaltres ho teníem ben clar.

La Gemma no estava nerviosa i va fer una lectura excel·lent, deixant  el nom del nostre centre, un cop més, dalt del pòdium!

Des de l’organització del certamen ens han fet saber que el CLVA culminarà amb un acte de cloenda, la Festa de la Lectura, que se celebrarà el dimecres, 1 de juny al Teatre Nacional de Catalunya. En aquest acte, es lliurarà un premi als guanyadors i guanyadores i els homenatjaran com es mereixen.

Un cop més, doncs, ENHORABONA PER AQUEST MERESCUT PREMI!

Adjuntem l’enllaç de la gala. https://youtu.be/uu-lpJf8-3g  i a l’àlbum de fotografies