6a Copa Cangur de Matemàtiques

El passat dijous 24 de gener es va celebrar la 6a edició de la Copa Cangur de Matemàtiques, amb més de 200 centres inscrits, 400 equips i 2.000 participants de tot Catalunya.

Es tracta d’una competició presencial de resolució de problemes matemàtics per equips (7 integrants) destinada a alumnes de 2n i 3r d’ESO.

Els 2 equips de l’institut Mediterrània van quedar classificats en 3a i 5a posició, encara que cal assenyalar que el més important és que els nostres alumnes van poder gaudir d’una experiència emocionant i divertida realitzant una activitat didàctica.

Us animem a veure l’àlbum de fotografies.