3a edició de la fira: “Portem la ciència al carrer”

Els alumnes de l’institut Mediterrània participen en la 3a edició de la fira “Portem la ciència al carrer” on us mostraran treballs de l’àmbit científic tecnològic realitzats amb les professores Beatriz Pradillos i Mercè Castellà. Els objectius de la fira són:

• Valorar el treball científic i tecnològic que es realitza amb l’alumnat en els centres educatius.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en educació infantil, primària i secundària.
  • Potenciar les competències científiques, tecnològiques, lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat se senti protagonista.
  • Despertar la curiositat pels fenòmens naturals i fomentar la inquietud per la recerca i l’esperit crític mitjançant d’exhibicions i demostracions.

Us animem a tots a passar dissabte 11 de maig per la rambla del Vendrell de 17 a 20 h!

Us hi esperem!!!