Curtmetratge sobre el mite de Proserpina

El passat més de febrer vam rodar al castell de la Muga un curtmetratge sobre el mite de Proserpina, amb la col.laboració dels alumnes de 4rt d’E.S.O de les optatives de llatí i arts escèniques, i amb la participació de dues alumnes de maquillatge i caracterització de l’I.E.S. Cal.lípoli de Tarragona i amb un equip de rodatge d’estudiants voluntaris de la U.I.C, entre els quals cal destacar la direcció de Cristina Fontgivell. Tots els participants, i especialment els professors responsables, Alma Márquez i Òscar Solé, valorem l’experiència com a molt positiva, perquè malgrat els problemes i entrebancs, hem aconseguit un producte del qual tots ens podem sentir orgullosos.
De moment hem presentat el curt al Certamen Hermes de cultura clàssica, i estem explorant la possibilitat de presentar-lo a altres concursos i mostres cinematogràfiques.