PORTES OBERTES BATXILLERAT 2021

L’INSTITUT POETA MARAGALL

Feu play al vídeo per veure tot un recull d’experiències en primera persona d’alumnes i professorat sobre la seva experiència en el nostre centre: quina percepció tenen de l’institut, que han après sobretot a nivell personal, com definirien el nostre centre, com el perceben… En definitiva, a través dels veritables protagonistes podreu saber quina és la nostra filosofia i com entenem l’educació.

EL CURRÍCULUM DE BATXILLERAT

En el document adjunt trobareu tota la informació sobre el currículum dels batxillerats que impartim al nostre centre:

Aquest currículum és susceptible d’alguna modificació el curs vinent.

CIÈNCIES DEL MON CONTEMPORANI EN ANGLÈS

EL TRACTAMENT DE LES LLENGÜES ESTRANGERES:

MODALITAT D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS

Feu play al vídeo per informar-vos del currículum que podeu seguir si us matriculeu als batxillerats d’Humanitats i de Ciències Socials a l’Institut Poeta Maragall. També podreu veure com enfoquem els aprenentatges de les diferents matèries i quines activitats fem.

MODALITAT DE CIÈNCIES I TECNOLOGIA

A l’Institut Poeta Maragall oferim un Batxillerat de Ciències i Tecnologia de qualitat. Treballem amb grups petits que ens permeten una atenció tutorial i acadèmica molt individualitzada. Introduïm activitats motivadores per a que l’alumnat pugui trobar l’aplicació pràctica dels conceptes que treballem. Programem activitats d’orientació educativa per acompanyar-los en el procés d’elecció dels estudis posteriors.

BATXILLERAT PRO – Modalitat Ciències i Tecnologia

El curs 2020-2021, com a novetat, al centre oferim un grup de Batxillerat Professionalitzador de la modalitat de Ciències i Tecnologia. Aquest batxillerat va dirigit a alumnat que vulgui optar, quan acabi el Batxillerat, per un cicle de formació professional de grau superior. En el video us expliquem el currículum de Batxillerat Pro del nostre institut, en quins aspectes farem incidència i les metodologies de treball que aplicarem.

MODALITAT D’ARTS PLÀSTIQUES, IMATGE I DISSENY

Us presentem les matèries que impartim al nostre Batxillerat d’Arts Plàstiques, Imatge i Disseny. Feu play al vídeo per veure quins continguts i com treballem en les diferents assignatures i una mostra de les activitats que organitzem dins i fora de l’institut.

MODALITAT D’ARTS ESCÈNIQUES MÚSICA I DANSA

Us presentem una panoràmica de les assignatures de modalitat i específiques que podreu trobar en el nostre Batxillerat Artístic Escènic, Música i Dansa. Us explicarem en què consisteixen i podreu veure imatges i vídeos d’activitats que realitzem. També podreu escoltar l’experiència d’alumnes i exalumnes que cursen o han cursat aquesta modalitat en el nostre centre.

Recordar-vos que tenim dos grups a primer i dos grups a segon de batxillerat. Us hi esperem el proper curs !!!