Durant aquestes aquestes setmanes hem acabat dos treballs a Visual i Plàstica que s’han pogut veure a les Portes Obertes. El primer consisteix en una il.lustració científica a partir d’un element botànic trobat al carrer. L’alumnat ha localitzat la família a la que pertany i ha cercat informació adicional en forma d’ampliació. Ha estat un treball de síntesi fantàstic per reunir elements tipogràfics, organitzatius i tècnics estudiats aquí i allà.
La segona és un treball realitzat amb trames i tinta xinesa. Cada alumne ha portat un objecte i ha imaginat la secció interior. Es podia dibuixar un interior realista o purament imaginat.
Aprofitarem les bones sensacions que ha generat el treball per fer una petita exposició i també marcar-nos objectius més ambiciosos que integrin aquests aprenentatges.









