Xerrada Economia “Informa’t per decidir” – 4t ESO

El divendres 9 de març l’EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya) va impartir   la cinquena xerrada d’Economia  als alumnes de 4t d’ESO, en aquest cas sota el títol “Informa’t per decidir”. Algunes decisions financeres que es prenen per inèrcia poden ser errònies i es deuen moltes vegades a imitació, pressió de grup o simplement manca d’informació. Per tant, informant-se adequadament es poden evitar moltes errades. Recordem que un dels drets bàsics dels consumidors és el dret a la informació.