Tallers del mes de juny

Un cop acabat el tercer trimestre, al llarg de les dues últimes setmanes lectives del mes de juny, l’alumnat d’ESO va tenir oportunitat de participar en una amplia oferta de tallers educatius amb títols tan suggeridors com “invisibles”, “coneix millor l’aigua”, “just o injust”, “com es depura l’aigua”, “mou el cos per la salut ambiental”, “matemàgiques”, “recursos en transformació”, “l’aigua que no veus”, “reciclatge creatiu”, “consum i producció sostenible”, “funcionem amb renovables”, “construïm un forn solar” i un llarg etcètera. A aquest enllaç trobaràs una selecció de fotografies del taller “física comparada”, en el qual va participar l’alumnat de 4t d’ESO.