Acte comiat 4t ESO

El passat 25 de juny vam celebrar l’acte de comiat  de l’alumnat de 4t d’ESO de la promoció 2015-2019 al centre cultural Frederic Mompou de Castelldefels. Allà ens vam trobar alumnat, professorat i famílies per celebrar el final de l’etapa obligatòria i fer un petit i emotiu històric del seu pas per Les Marines.

L’acte va ser dinamitzat per alumnat d’altres cursos, com la Valèria Conte de 3rB i el Serfi Bret de 2n de batxillerat, que ens van interpretar una cançó, i el Pau Baltonrà de 3rB que va tocar la guitarra elèctrica.

A tots i totes felicitats per la fita aconseguida. Esperem que hagueu gaudit del vostre pas per Les Marines i sapigueu que sempre serem el vostre centre. Molta sort a tots i totes!! A aquest enllaç trobaràs una selecció de fotografies d’aquest acte.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *