Viatge a Roma 2018

El passat dimarts 27 de febrer i fins el 2 de març, 53 alumnes de 4t d’ESO acompanyats de 2 professors i 3 professores, van agafar un vol a Roma, on van passar 4 dies visitant la ciutat i gaudint del Colosseu, la Fontana di Trevi, el fòrum romà, el Vaticà i altres llocs emblemàtics de la ciutat. A més, degut a les nevades recents, tota la ciutat estava coberta de blanc i es veia més bonica que normalment, encara que les baixes temperatures van ser un petit inconvenient, que l’alumnat va combatre amb robes d’abric i vàries capes. Parlant amb ells durant el viatge de tornada, podem assegurar-vos que l’experiència ha estat més que positiva.