“Yerma” al Teatre Victoria

El passat 16 de novembre, l’alumnat de 1r de batxillerat es va desplaçar fins al teatre Victoria de Barcelona per assistir a una representació de “Yerma” de Federico García Lorca a càrrec de Projecte Ingenu en una sortida organitzada pel departament de llengua castellana. Aquesta… Llegeix més»

No solo duelen los golpes

El passat 15 de novembre, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r de batxillerat va assistir al Teatre Plaza a “No solo duelen los golpes”, un trepidant monòleg en el qual Pamela Palenciano ens va explicar com des dels 12 fins als 18… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Informem a tota la comunitat escolar que des del 5 de novembre s’ha iniciat el període de renovació dels Consells Escolars.
Els Consells es renoven per meitats cada dos anys i hi estan representats tots els sectors que conformen la comunitat educativa: el professorat, pares i… Llegeix més»

Ciutats defensores dels drets humans

El passat 8 i 11 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van poder participar un any més en dues xerrades organitzades per l’Ajuntament de Castelldefels com a part del programa “Ciutats defensores dels drets humans”. En aquesta ocasió van poder escoltar de… Llegeix més»

Parlem amb Vicent Chofre

En acabar el curs Marinada Ràdio ha volgut trobar-se amb el nostre director, Vicent Chofre, per analitzar el primer any del seu mandat i conèixer les novetats que ens esperen en el futur. És una entrevista del Marc Calvo, Dani Miguel i l’Aleix Clarens. Fes… Llegeix més»

Certamen Literari Sant Jordi 2018

A Marinada Ràdio parlem de Literatura. Homenatgem a algunes de les guanyadores de la passada edició dels Premis Sant Jordi. Sí, he dit guanyadores; en totes les categories les millors van ser noies. Casualitat? No ho sembla pas. Acompanyeu-nos a fer un passeig amb cinc… Llegeix més»

Comença un nou curs

A l’Institut Les Marines encetem amb il·lusió el curs 2018-19.
Un nou curs és sempre una nova aventura, un viatge ple de reptes i oportunitats, de somnis, projectes i il·lusions. Per a molts dels nostres estudiants, aquests han estat dies de retrobaments amb els seus… Llegeix més»