Visita alumnes alemanys del programa d’intercanvi

Un any més hem rebut la visita del grup d’alumnes alemanys del programa intercanvi. Durant la primera setmana de novembre, els nostres alumnes i les seves famílies han acollit a casa seva nois i noies de l’escola Buskter Tal. Tanmateix, des de l’institut hem organitzat un programa de sortides i activitats, entre les quals podem destacar una excursió a la ciutat de Tarragona, una visita guiada a la Sagrada Família i un passeig pels carrers i la façana marítima de Castelldefels i Sitges. També hem fet dues rutes culturals per la ciutat de Barcelona on han pogut descobrir el més destacat de l’arquitectura modernista i medieval de la ciutat comtal.

El proper mes de maig, els nostres alumnes viatjaran a Alemanya i viuran amb les famílies dels seus companys i companyes d’intercanvi. Durant la seva estada, participaran en les activitats organitzades per l’escola Bustker Tal.

A aquest link trobaràs un àlbum amb fotografies de la rebuda a l’aeroport de Barcelona i de la visita al Born i a la Barcelona medieval.