ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Informem a tota la comunitat escolar que des del 5 de novembre s’ha iniciat el període de renovació dels Consells Escolars.

Els Consells es renoven per meitats cada dos anys i hi estan representats tots els sectors que conformen la comunitat educativa: el professorat, pares i mares, personal no docent, Ajuntament i alumnat. Aquest any cal renovar:

• Quatre representants del sector famílies.
  • Tres representants del sector de professorat.
  • Dos representants del sector dels alumnes.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern dels centres escolars. És per això que us volem encoratjar a participar-hi presentant-vos com a candidats i fent ús del vostre dret al vot.

CALENDARI

5 de novembre de 2018 Publicació cens electoral del centre en el taulell d’anuncis
9 de novembre de 2018 Sorteig per tal de designar els vocals de les meses.
Fins el 16 de novembre de 2018 Presentació candidatures a la Secretaria del centre
28 de novembre de 2018 Elecció del sector famílies:

Tarda 17:00-19:00

28 de novembre de 2018 Elecció del sector alumnes:

Al llarg de la jornada lectiva

29 de novembre de 2018 Elecció del sector professors:

Tarda