Comença un nou curs

A l’Institut Les Marines encetem amb il·lusió el curs 2018-19.

Un nou curs és sempre una nova aventura, un viatge ple de reptes i oportunitats, de somnis, projectes i il·lusions. Per a molts dels nostres estudiants, aquests han estat dies de retrobaments amb els seus companys i professors. Per a altres, especialment per al nou alumnat de 1r d’ESO i de 1r de batxillerat, aquest  inici de curs significa conèixer a nous companys i professors i anar-se adaptant a espais i rutines.

Des de l’equip humà de Les Marines us volem desitjar a tots i totes un molt bon curs escolar!