EXPOSITION SUR TINTIN

Les élèves de première année d’ESO ont visité une exposition sur Tintin à la Mairie de Les Corts. Ils ont complété ainsi  les connaissances sur cette BD qu’ils ont travaillée en classe. Ils ont appris que les albums de Tintin on été traduits à 122… Llegeix més»

Campanya “1 origami 1€”

Comencem novament la campanya
“1 origami 1€”

Aquest any volem com sempre superar el curs passat i arribar als 300€, recordeu que cada grulla que feis és una aportació a  la Marató de TV3 2016, i en el nostre cas, tot el recaptat anirà directament a la Fundació Nens amb Càncer (AFANOC)

Aquí teniu un petit vídeo a mode de recordatori perquè pugueu agafar qualsevol paper que tingueu a casa i comenceu a practicar.

Va!!! Som-hi!!!

Vídeo: Com fer una grullaorigam

Concert Santa Cecília

A iniciativa de tres alumnes de 1r d’ESO, el dia 22 de novembre hem celebrat Santa Cecília, patrona dels músics, amb un concert.

També tres (nombre màgic!) han estat els intèrprets protagonistes de la jornada: Andrea Garcia, Guillem Serrallonga i Èric Abril. És tot un luxe poder-los escoltar… Llegeix més»