La Mola mola

L’alumnat de 2n ESO del nostre centre va participar el passat dia 8 de novembre a la pujada a La Mola. No va ser una marxa competitiva. Es tractava de gaudir de la natura i, alhora, practicar el senderisme o trekking, cosa que de ben segur es va aconseguir. Comproveu quin bon ambient es veu […]

La Mola mola Llegeix més »