Taller de Reanimació Cardiopulmonar (RCP)

20170504_111038

El dia 4 de maig, l’alumnat de 1r de Batxillerat del centre ha pogut gaudir d’una xerrada i un taller de suport vital bàsic amb ús específic d’un desfibril·lador automàtic.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al projecte Innova, en el qual alumnes del CAI (Cicle d’Auxiliar d’Infermeria) de l’Institut La Ferreria de Montcada i Reixach, amb el suport d’una professora, expliquen les tècniques bàsiques de suport vital i RCP (Reanimació Cardiopulmonar) tot utilitzant el material específic necessari. Els alumnes van poder realitzar la part pràctica i així aplicar els coneixements adquirits.

20170504_104141(1)

Des del Departament d’Educació Física volem agrair a l’AMPA de l’institut la seva participació i col·laboració doncs ha subvencionat íntegrament el taller.