Les paneres ja són aquí!

Els alumnes de tercer han col·laborat en el muntatge i creació de les paneres de Nadal seleccionant i organitzant els aliments que tots els alumnes i professors del centre han donat. Ara, aquestes paneres se sortejaran!

Per participar en el sorteig d’una de les paneres podeu comprar una papereta a consergeria a partir de les 14.45 hores o els dijous i divendres a l’hora del pati. El preu és 1 € i tot el que recaptem serà donat a la Marató de TV3! Teniu fins al 17 de desembre per comprar el vostre número i els guanyadors podran recollir la seva panera fins al dia 22 de desembre! El sorteig es realitzarà el mateix dia de la jornada solidària, el dissabte 18 de desembre.

Animeu-vos a comprar el vostre número!