Graduació de Batxillerat 22-23

I l’acte de graduació de Batxillerat, el nostre alumnat conclou una etapa plena d’experiències i que faran del nostre centre la seva casa sempre. Esperem que us emporteu un bon record de l’Institut La Romànica i ara només podem desitjar que la vida us porti un sense fi de noves experiències que us facin somriure allà on aneu. Enhorabona a totes les graduades i graduats!

Les dues primeres són les fotografies dels dos grups, 2n A i 2n B de Batxillerat, la tercera és l’actuació de la Marta Ortiz al piano, la quarta és l’alumne Àlex García que va rebre el premi “Carles Garcia” i l’última és l’actuació de Pole Dance de l’Alba Parra.