Exposicions 1r Trimestre 23-24

A continuació trobareu un llistat de les exposicions ja finalitzades aquest 1r trimestre (2023-2024) i d’aquelles que, o bé ja s’estan muntant o està previst realitzar ben aviat:

Castanyada i Nadal:

– Decoració castanyada. AFA, alumnes diversificació. Conserges i secretàries. PB.

– Decoració de Nadal i arbre de Nadal. Alumnes diversificació. Conserges i secretàries. PB

– Paneres de la Marató de TV3– PB.

Àmbit artístic, VIP:

– Retrat d’observació. Departament de Visual i Plàstica. Alumnes de 1r i 3r d’ESO. P2.

– Figura/fons amb sabates i figures impossibles. Departament de Visual i Plàstica. Alumnes de 1r d’ESO. P2.

– Insectes. Departament de Visual i Plàstica. Alumnes de 1r d’ESO. P2.

– Interpretació de Heith Haring. VIP. Alumnes de 1r d’ESO. P2.

En preparació:

– Collage identitats. 4t d’ESO. Cultura i valors.

– Estructures de poliedres arquimedians estrellats. Departament VIP.

– Estructures reglades en 2D. VIP, 4t ESO.

Àmbit lingüístic:

– El niño que vivía en las estrellas. Drets humans. Departament de Castellà. P1

Us adjuntem algunes imatges de les exposicions esmentades.