El Departament de Formació Professional us desitja bones festes.

Des del departament de Formació Professional us volem desitjar unes bones festes i feliç 2019 amb el vídeo, realitzat per la nostra companya Anna Garcia junt amb la col·laboració dels nostres alumnes.

Al vídeo podeu veure diferents pràctiques i activitats que es realitzen al nostre centre amb la finalitat de fer realitat una formació de qualitat.

Volem agrair a totes les empreses la seva inestimable col·laboració en la formació pràctica dels nostres alumnes, tant en Formació en Centres de Treball com en Formació en alternança DUAL la qual impartim des del 2014.

Volem aprofitar aquestes dates per desitjar-vos:

BONES FESTES I  FELIÇ 2019