Cultura Popular a les aules

Tot l’alumnat de 1r d’ESO, així com alumnes de la resta de cursos del centre, ha participat, a través del projecte de Cultura Popular a les aules, amb l’enregistrament de les coreografies “Ja ho intueixo” del disc de La Marató d’enguany.

És un vídeo fantàstic, ple d’emocions i bones intencions. Només podem dir… DEIXEU-VOS ENDUR PER LA MÀGIA 😆 . És senzillament ESPECTACULAR. Gràcies i més gràcies per creure en el projecte.

Un especial agraïment a l’alumnat i famílies que ho han fet possible, així com als grups culturals de Barberà del Vallès de la Colla Bastonera Les Romanes, el Ball de Pastorets i el Ball de Panderos.

Continuarem lluitant per apropar la cultura popular, sempre a través de la màgia dels somriures.
“Quan el cor s’atura… La Marató sempre batega”
VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA I VISCA LA CULTURA POPULAR! ARA I SEMPRE!

PD. Compartim el vídeo amb tothom! Compartim aquesta màgia amb totes les persones possibles! Que el vídeo faci la volta el món!