Primera jornada d’aprenentatge i servei comunitari

Des d’Aprenentatge servei, l’alumnat de 3r ESO ha pogut gaudir d’una jornada de sensibilització envers el voluntariat de la mà de Marina López, tècnica de promoció comunitària del voluntariat.

La xerrada s’ha fet de forma telemàtica i ha suposat una forma nova, per l’alumnat i per a nosaltres els docents, de col·laborar en temps de pandèmia.

Alumnat de 3r ESO durant la Jornada.

A l’acabament de la jornada l’alumnat va omplir un qüestionari de satisfacció amb la iniciativa i els resultats van ser prou satisfactoris.

Preguntàvem també que era el que més els havia agradat:

“Va ser una sessió diferent, a mi em va agradar perquè teníem contacte directe per la trucada i podíem preguntar qualsevol dubte que tinguéssim”
“Ha servit per motivar a molts alumnes i ha estat bé la xerrada”
“M’ha agradat la presentació, crec que és una bona forma d’informar els alumnes d’aquests voluntariats i que ells també poden canviar aquest món fent voluntariat.”

I també, per millorar, que no els havia agradat:

“Problemes tècnics,”
“No tothom podia participar”

Des d’APS tornareu a tenir notícies pròximament quan sapiguem el grup guanyador el Logo i eslògan del projecte.

Fins aviat!