Anem d’esquiada?
L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat han pogut gaudir aquest hivern d’un dia d’esquiada a La Masella. Pels nois i noies que no dominaven gaire la pràctica de l’esquí, van poder fer cursos d’esquí i de snow amb monitors. Va fer un dia fantàstic i va ser una sortida molt profitosa.
Anem d’esquiada? Llegeix més »












