3r d’ESO coneix per dins l’Ajuntament de Barberà
L’Ajuntament és l’administració pública més propera a la ciutadania i és important conèixer de prop el seu funcionament, la seva organització, quines són les seves tasques al servei del municipi i quines són les possibilitats de participació de la ciutadania. Per aquest motiu, els quatre grups de tercer d’ESO van conèixer com es treballa a […]
3r d’ESO coneix per dins l’Ajuntament de Barberà Llegeix més »











