Sortides amb 2n d’ESO a l’Estruch i Joan Serra

Avui hem anat a l’Estruch amb els alumnes de 2n d’ESO.

Hem pogut veure com una ballarina japonesa preparava el seu projecte en el qual barreja la música i la tradició japonesa amb el música i el ball flamencs.

A continuació també hem gaudit d’un tastet d’un espectacle de circ contemporani.

També  el 2n d’ESO ha anat a les instal·lacions del Joan Serra a fer tenis pàdel i body combat i han acabat relaxant-se en una classe de pilates.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut