Premis MINERVA 2017

Minerva 2017

Enguany, hem celebrat ja el 15è Certamen MINERVA de treballs de recerca d’alumnat de Batxillerat de Barberà del Vallès i Badia del Vallès.

El dia 30 de maig l’alumnat de Batxillerat dels dos municipis es va vestir de gala per rebre aquest reconeixement a l’esforç i a la feina ben feta, a l’Auditori de Badia del Vallès.

Els dos treballs de recerca premiats de l’Institut La Romànica han estat:

• “L’Efecte Pigmalió: realitat o ficció?”, de Marina Gea González i Alícia Pou Calderón. Aquest interessant treball d’investigació, tutoritzat per Josep Colom, intenta esbrinar què hi ha de veritat en la tendència a confirmar amb la pròpia conducta les expectatives que tenen els altres sobre un mateix.
  • “Sense gluten, gràcies”, d’Anna Nogales García i Andrea Yébenes Toscano, tutoritzat per Maria Copoví, és un treball de caràcter reivindicatiu per conscienciar tothom dels inconvenients que implica la intolerància al gluten i dels pocs ajuts que reben les persones que la pateixen.

Noies, felicitats per la feina ben feta!