Sorteig cistelles de Nadal del Julio Antonio de l’alumnat de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO de l’institut Julio Antonio ha organitzat una rifa de quatre cistelles de Nadal amb l’objectiu de recaptar diners pel viatge de final de curs.

El dilluns 19 de desembre s’ha dut a terme el sorteig i els números guanyadors han sigut:

• CISTELLA 1: Tira de color groc, del 5191 al 5200
  • CISTELLA 2: Tira de color groc, del 1941 al 1950
  • CISTELLA 3: Tira de color verd, del 0171 al 0180
  • CISTELLA 4: Tira de color verd, del 0601 al 0610

Els guanyadors han de venir a l’institut a recollir la cistella presentant la tira premiada.

La cistella es pot recollir els dies 20 i 21 de desembre i, en tornar de vacances, del dia 9 al 13 de gener. Passada aquesta data si no s’ha vingut a recollir el premi s’entendrà que s’hi renuncia.

Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies per la seva participació en el sorteig !!!!!!