Ajuts i Beques

Beques d’ensenyaments postobligatoris no universitaris per al curs 2024-2025

Destinataris de les beques: alumnat que cursarà el curs 2024-2025 estudis de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau bàsic, Cicles Formatius de Grau mitjà o Cicles Formatius de Grau superior.

La novetat principal és que continua l’avançament del termini de presentació que és únic:

El termini de presentació obligatori de sol·licituds comença el 19 de març de 2024 a les 09.00h i finalitzarà el proper 10 de maig de 2024 a les 15.00h., ambdós inclosos.

L’alumnat ha de sol·licitar la beca dins del termini malgrat no sàpiguen que estudiaran en seguretat, han de posar els estudis més probables i hi haurà una 2a. fase per modificar i canviar pels estudis que realment es cursen.

Seguint les ordres del Departament d’Educació l’alumnat que cursarà un Programa de Formació i Inserció (PFI) i vulgui demanar beca per aquests estudis,  en el moment de complimentar la sol·licitud a l’aplicatiu haurà de triar com a estudis el “curs de preparació per a les proves d’accés a la formació professional”  ja que pel PFI no trobava l’opció.

Es fa el tràmit online a través de la següent pàgina web: Sol·licitar beca