Tómbola Solidària Marató de TV3 – CF Atenció a la Depèndencia

Dintre dels serveis a la Comunitat l’atenció a la Dependència és una de les tasques que requereix una gran vocació. En aquesta ocasió l’alumnat del Cicle Mig de TAPSD ha demostrat la seva valia en aquest sentit. Ho ha fet dedicant hores i esforç de les últimes setmanes del trimestre per organitzar una Tómbola Solidària a favor de la Marató de TV3, aquest anys dedicada a la investigació de les malalties cardiovasculars. A més de demostrar la seva implicació i solidaritat han après les dificultats que es troben en el treball en equip. Tothom ha sortit més preparat com futur professional i més gran com persona.

Vam estar presents a la Fira de Nadal de Móra d’Ebre el dissabte dia 17 de desembre i a L’institut el dimecres dia 21.

I…a més! han aconseguit 267,85 €!!!! Gràcies a tothom: empreses, famílies, alumnes i professors que heu col·laborat.”