Eleccions al Consell Escolar. Sectors pares/mares i alumnat

Sector Pares i Mares

• DIA: 25 de novembre, HORA: 16:30 – 18:30 h. LLOC: Hall de l’institut.
  • VACANTS A COBRIR: 1

CANDIDATURES: Joaquim Rípodas Redon

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant la tarda, de 16:30 a 18:30.
  2. Cada votant pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.
  3. Els membres de la mesa posaran a disposició dels-les votats l’alumnat les paperetes a l’arribar a l’aula.
  4. A cada papereta es poden marcar un màxim d’un candidat-candidata. L’escrutini es realitzarà una vegada ha acabat el recorregut per les diverses aules del centre.

Sector Alumnat

• DIA: 25 de novembre, HORA: Durant el matí, LLOC: A cada aula
  • VACANTS A COBRIR: 3

CANDIDATURES:

• Shakira Jiménez Sabaté
  • Víctor Gironès Roca

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant el matí. La mesa electoral anirà classe per classe.
  2. Cada alumne o alumna pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.
  3. En cas que no hagin prou candidats o candidates es votarà de forma oberta a la vacant on no hi hagi candidatura.
  4. Els membres de la mesa posaran a disposició de l’alumnat les paperetes a l’arribar a l’aula.
  5. A cada papereta es poden marcar un màxim de tres candidats-candidates. (entre els que es presenten i amb votació oberta on no es presentin.
  6. L’escrutini es realitzarà una vegada ha acabat el recorregut per les diverses aules del centre.

Dia de les Escriptores, 2021

Amb motiu del Dia de les escriptores, 18 d´octubre, la biblioteca del nostre centre acull una exposició de llibres d´escriptores contemporànies. Les obres estan agrupades en diferents temàtiques: novel·la històrica, juvenil, amorosa, intimista, romàntica, de misteri i poesia. Hi podreu trobar tant llibres que ja es consideren clàssics com novel·les publicades recentment. Durant aquest trimestre l´alumnat podrà llegir aquests llibres en préstec i també es podran realitzar activitats literàries des de les diferents assignatures de llengua del nostre institut. La coordinació de la biblioteca us convida a visitar l´exposició i a gaudir de la lectura d´aquestes obres.

Lliurament dels Premis Bardají

El teatre de La Llanterna va acollir ahir l’acte d’entrega dels guardons de la cinquena edició dels Premis a l’Excel·lència Acadèmica Javier Bardají Garrido 2021. Aquests premis són un reconeixement als alumnes que van assolir les millors qualificacions acadèmiques als centres educatius de Móra d’Ebre: Escola Lluís Viñas, Escola Santa Teresa i Institut Julio Antonio. Els guardonats de l’institut Julio Antonio han estat:

Alumnat d’ ESO Alumnat de Batxillerat
– ZOE ALMAGRO ACOSTA
– GUILLEM GONZÁLEZ SIMÓN
– CRISTIAN BORRÀS KUBINCOVA
– DANIEL SÁNCHEZ RENEDO
– OXANA BONJORN GIRÓS
– ÀUREA CARAVACA MARTÍ

Enhorabona als premiats!

Mobilitat Erasmus+ a l’Institut – Projecte LIRA

A partir del proper dia 18 d’octubre i fins el dia 22 iniciem, a l’institut Julio Antonio el PROJECTE LIRA (Living in Rural Area) que implica la mobilitat d’alumnat de França, Portugal, Eslovàquia i d’alumnes de 3r d’ESO del nostre centre. En aquest primer contacte l’institut Julio Antonio acollirà un total de 24 alumnes, amb els respectiu professorat, dels països esmentats. Hi ha previstes un seguit d’activitats conjuntes que adjuntem. Cal destacar la predisposició de les famílies a l’hora d’acollir aquest alumnat. Esperem que aquesta activitat sigui del tot exitosa i un bon inici del que ens espera.