Convocatòria beques Erasmus+ Curs 2021-22

Per participar en la convocatòria de beques Erasmus+ del curs 2021-22 has de realitzar els següents passos:

FASE 1: Presentació de la sol·licitud (data límit: 31 de gener de 2022)

L’alumnat que presenti la sol·licitud ha de complir els següents requisits:

• Ser alumne del centre
  • Informe favorable de l’equip docent
  • Tenir la nacionalitat europea o permís de residència (a Espanya) durant el període de realització de la mobilitat

Si l’alumne compleix els requisits, llavors haurà de realitzar el següent passos:

1. Omplir el formulari de sol·licitud (heu d’accedir amb el correu del centre @iesjulioantonio.cat)
  2. Enviar al correu mobilitat@iesjulioantonio.cat la següent documentació:
  3. Concertar una entrevista personal

FASE 2: Selecció dels participants

Aquí podreu trobar els criteris de selecció que es seguiran per escollir als candidats i candidates.

FASE 3: Publicació dels resultats

• Publicació dels resultats provisionals:
  • Reclamacions:
  • Publicació dels resultats definitius:

La Comissió de Mobilitat es reserva el dret de modificar les dates per motius aliens al centre.