Eleccions al Consell Escolar. Sectors pares/mares i alumnat

Sector Pares i Mares

• DIA: 25 de novembre, HORA: 16:30 – 18:30 h. LLOC: Hall de l’institut.
  • VACANTS A COBRIR: 1

CANDIDATURES: Joaquim Rípodas Redon

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant la tarda, de 16:30 a 18:30.
  2. Cada votant pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.
  3. Els membres de la mesa posaran a disposició dels-les votats l’alumnat les paperetes a l’arribar a l’aula.
  4. A cada papereta es poden marcar un màxim d’un candidat-candidata. L’escrutini es realitzarà una vegada ha acabat el recorregut per les diverses aules del centre.

Sector Alumnat

• DIA: 25 de novembre, HORA: Durant el matí, LLOC: A cada aula
  • VACANTS A COBRIR: 3

CANDIDATURES:

• Shakira Jiménez Sabaté
  • Víctor Gironès Roca

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant el matí. La mesa electoral anirà classe per classe.
  2. Cada alumne o alumna pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.
  3. En cas que no hagin prou candidats o candidates es votarà de forma oberta a la vacant on no hi hagi candidatura.
  4. Els membres de la mesa posaran a disposició de l’alumnat les paperetes a l’arribar a l’aula.
  5. A cada papereta es poden marcar un màxim de tres candidats-candidates. (entre els que es presenten i amb votació oberta on no es presentin.
  6. L’escrutini es realitzarà una vegada ha acabat el recorregut per les diverses aules del centre.