V Jornada Esportiva i Saludable del Joanot

El passat divendres 15 de març es va dur a terme la cinquena Jornada Esportiva i Saludable del Joanot Martorell. Tot l’alumnat de l’institut així com els professors i professores del centre, van poder gaudir d’una jornada en què l’activitat física, el fair play i la salut van ser els protagonistes.

Des del departament d’Educació Física creiem que és clau que l’alumnat gaudeixi de la pràctica esportiva per tal que l’agafin com un hàbit que els acompanyi al llarg de tota la seva vida.

D’altra banda, els valors que acompanyen l’esport (i que de vegades veiem tot el contrari per la TV) van regnar durant tota la jornada: esforç, respecte per l’adversari, els companys, l’arbitratge.

A continuació compartim amb vosaltres algunes fotografies de la Jornada. Ens veiem l’any vinent. ESPORT I SALUT PER A TOTHOM!!!