La plaça del Diamant al Teatre Joventut

Aquest mes de març l’alumnat de 2n de batxillerat i 3r de batxillerat esportiu ha gaudit d’una representació teatral basada en la novel·la La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, una obra cabdal de la literatura catalana.

La companyia de teatre Mea Culpa a través del seu espectacle de més d’una hora ens ha apropat als personatges i a la trama d’aquesta novel·la que és, per aquests alumnes, lectura prescriptiva de la matèria de Llengua catalana.

En finalitzar l’obra, l’alumnat ha pogut participar en un col·loqui debat sobre la representació, l’autora i els fets històrics i socials que es descriuen a La plaça del Diamant.