Trobada del primer alumnat del Joanot 50 anys després

El 50 aniversari del centre ens va tocar en plena pandèmia. La part bona d’això és que hem decidit que podem celebrar també els 51, 52 i els aniversaris que calguin. És per això que el passat dissabte 8 d’octubre es va organitzar una trobada d’ex-alumnat del centre, aquells nois i noies que van començar a estudiar al Instituto Experimental Piloto JOANOT MARTORELL.

Aquí teniu una pàgina que estan muntant sobre l’institut i on trobareu més fotografies de la trobada. El Joanot continua celebrant, doncs, els 50 anys i més…