Global Scholars a 2n ESO

Global Scholars és un programa de Bloomberg Philantropies, organització sense ànim de lucre amb seu a Nova York dedicada a establir connexions i afavorir el debat sobre temes d’interès global entre ciutats d’arreu del món. La iniciativa facilita la interacció i el debat a través de fòrums en línia, permet que els joves comparteixin idees i experiències, i promou el desenvolupament de projectes multimèdia a l’entorn de temes d’interès general. Per al professorat dels centres que hi participen, Global Scholars és també una oportunitat per entrar en contacte amb una xarxa internacional de docents, que els permet actualitzar coneixements i créixer professionalment.

Global Cities té una basta experiència en fer servir la tecnologia per forjar connexions entre alumnes i docents que promouen l’aprenentatge. Global Scholars, n’és el seu projecte insígnia. L’objectiu d’aquest projecte transnacional i interactiu és que els alumnes desenvolupin les competències necessàries, a través del diàleg i la col·laboració, per tal de convertir-se en ciutadans globals i poder interactuar amb èxit en el món globalitzat actual.