Paula Martínez, un any més, finalista de FICCIONS

20150422_182927Aquest curs, una desena d’alumnes de Quart d’ESO i Batxillerat s’han presentat a la 8a edició del Concurs Literari Ficcions, l’aventura de crear històries que enguany ha arribant fins als 1.236 participants.

Entre tots aquest, l’alumna Paula Martínez Horrillo de 2n de Batxillerat B ha arribat a la final. Celebrem que, un any més, la Paula ha estat nomenada finalista d’aquest concurs de narrativa en català que compta amb la participació de nois i noies d’arreu de Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià.

El lliurament de premis tindrà lloc el proper 19 de maig a Barcelona. Esperem que tingui molta sort!