Jhon Hoyos, segon premi de Catalunya al concurs Mots Passants de la UAB

GrupDimecres 27 d’abril, un grup d’una dotzena d’alumnes de batxillerat que van participar en l’edició d’enguany del concurs Mots passants organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona va assistir al lliurament de premis. En Jhon Hoyos va quedar en segona posició en la categoria Junior per alumnes de secundària de més de 16 anys amb la creació d’un text titulat “Liberté, égalité, fraternité”. Una creació literària en francés carregada de crítica social que es va endur el segon premi de tota Catalunya. Nos sincères félicitations!

P.D. L’autor de Tirant lo Blanc haurà de disculpar als organitzadors del concurs que van tenir un lapsus en rebatejar el nostre institut 😉