Normandia i Catalunya, cada vegada més a prop

Divendres 3 de febrer, per tercer any consecutiu, vam acollir un grup d’alumnes de Normandia per tal de fer uns tallers lingüístics i culturals.

Però en aquesta ocasió vam ser el doble. Un total de 100 alumnes de les dues nacionalitats van poder practicar tant el castellà com el francès, i posteriorment tots plegats vam poder gaudir d’un petit tast de productes típics de les dues regions.

Aquest curs tornarem a acollir un altre grup d’estudiants normands. La propera trobada serà al maig. No us la perdeu!!!