L’alumnat de 6è de Primària a la Jornada de Portes Obertes

El passat dilluns 13 de febrer vam tenir el plaer de rebre a tres grups de les escoles Joan Maragall, Can Vidalet i Matilde Orduña al nostre centre.

Desprès d’una benvinguda per part del director, José María García Primi, l’alumnat va poder veure una presentació del projecte TEI feta per nois i noies de 1r i 3r de l’ESO. Posteriorment, en grups de cinc o sis, van anar passant per un seguit de taules on alumnes de 2n d’ESO havien preparat un seguit d’experiències de Física i Química i de Robòtica.

Per últim, desprès d’una estona d’esbarjo, van poder assistir a una representació de l’obra de teatre en anglès que estan preparant aquest curs a 3r i 4t d’ESO, Romeo and Juliet, de William Shakespeare.

Us esperem a les famílies que vulgueu visitar el nostre centre el proper 6 de març a les 18h, sereu benvingudes!