4t d’ESO a la Fira Final d’Impulsem la Robòtica

Els alumnes que fan l’optativa de Robòtica de 4t d’ESO van participar divendres passat en la Fira Final al CosmoCaixa, on van exposar alguns dels projectes desenvolupats durant aquest curs dins el Programa Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula.

Els nostres alumnes van portar tres projectes a la Fira: el Peatge Joanot, el Semàfor per a Invidents i el Golf Electrònic. Va ser un acte on van participar més de 100 instituts de tot Catalunya i on es van presentar un total de 454 projectes. En aquesta edició de la Fira, es va batre el rècord d’assistència amb uns 4500 visitants.

Va ser una experiència inoblidable. Esperem tornar a participar en l’edició de l’any vinent!