Esquiada 2017: 4 dies – 3r, 4t ESO i Batxillerat

sky-joanot-2017-4-dies

Alumnes de 3r, 4t ESO i Batxillerat. Ja estem preparats per tornar a esquiar!!!!  Aquest any l’esquiada serà del 10 al 13 de gener de 2017.

La reserva de plaça s’ha de realitzar abans del dimarts 15 de novembre de 2016, fent el 1r pagament. Recordeu que cada alumne tindrà loteria per poder autofinançar-se el viatge. En el següent document teniu tota la informació de la sortida. Ha d’haver un mínim de 25 alumnes per portar a terme la sortida!

PER AMPLIAR LA INFORMACIÓ I RESOLDRE QUALSEVOL DUBTE, CONVOQUEM ALS PARES EL PROPER DIMECRES 19 D’OCTUBRE A LES 16.30H DE LA TARDA EN LA BIBLIOTECA DE L’INSTITUT.