Carta als Reis 2019

Un any més els alumnes de l’Institut Joanot Martorell han participat en l’activitat col·laborativa “Carta als Reis” que organitza el CRP del Baix Llobregat VIII.

Es tracta d’una proposta de treball col·laboratiu que consisteix en dur a terme una experiència d’intercanvi entre les Escoles de Primària i els Instituts de Secundària de la mateixa població. Els nens i nenes de Cicle Inicial escriuen la Carta als Reis. Al cap d’uns dies, abans de marxar de vacances de
Nadal, reben un missatge amb una carta de Ses Majestats, en resposta a la que ells els han escrit.

L’única cosa que ells no saben (ni haurien de saber…) és que els seus reis particulars han estat nois i noies d’ESO de centres de secundària. El projecte és una oportunitat per conèixer els desitjos dels més petits i posar en pràctica les estratègies comunicatives dels més grans. La suma dels esforços de tots ens ajuda a assolir la millora de la competència comunicativa, personal i social de l’alumnat que hi participa.

Des d’aquí felicitem als alumnes del nostre centre per la gran feina feta! Us deixem l’enllaç a les Cartes:

Escola Joan Maragall 1r A.

Escola Joan Maragall 1r B.

Escola Joan Maragall 2n A.

Escola Joan Maragall 2n B.

Escola Matilde Orduña 1r.