Les Fotos del Festival de Nadal

Estimats Joanots i Joanotes:

Aquí teniu el vídeo amb les fotografies de la Festa de Nadal d’aquest any, que es va celebrar a l’auditori de la Blume el passat dia 19 de desembre.

Durant el festival vam poder gaudir de l’actuació de l’alumnat de diversos nivells de la ESO i Batxillerat, així com mostres de dansa de l’optativa de música de 4t ,una obra de teatre dels alumnes que cursen llatí al centre i també de la cantata d’una nadala en col·laboració entre l’alumnat i el professorat.

També va haver-hi la felicitació nadalenca de la comunitat educativa del centre, així com el desenllaç del concurs “Qui és qui?”, amb fotografies d’adolescents i joves del professors i professores del centre.

Tot plegat amanit per la presentació dels mestres de cerimònies, Ferran i Carla, de 1r de Batxillerat.

Vam gaudir-ne molt i ens ho vam passar d’allò més bé!!!!

Esperem que passeu un molt Bon Nadal i aprofitem també per desitjar-vos una molt bona entrada d’any nou. Fins al gener!!