2n de Batxillerat al Museu d’Història de Catalunya

El passat mes d’abril, l’alumnat de segon de batxillerat A i B va poder gaudir d’una sortida al Museu d´Història de Catalunya.

L´objectiu de la visita ha estat escoltar i fer-li unes preguntes als integrants del grup “el consell dels savis”, integrat per dos homes i una dona, que van viure el període de la Postguerra espanyola. També vam visitar el Museu, ja que amb la visita a la planta dedicada a la Història del segle XX es complementa l´estudi del període de la Postguerra i la Transició Democràtica. Aquesta activitat està integrada dins del currículum d´Història de Segon de Batxillerat.

L´activitat ha esta programada pel Departament d´Humanitats i Ciències Socials i els professors responsables de la visita han estat Jordi Babia i May Pradas.