3r ESO al Camp Municipal de Rugbi La Foixarda

El passat dijous 16 de febrer, els alumnes de 3r ESO van poder practicar l’esport del Rugbi al camp municipal de La Foixarda, a Montjuïc, amb monitors del Gòtics Rugbi Club.

El taller va tenir una durada de dues hores, van poder practicar les passades, el placatge, el xut a pals, així com també van poder fer partidets. Esperem que tothom hagi gaudit molt!

Alguns dels alumnes ja han començat a entrenar aquí, dimarts i dijous a la tarda! Felicitats i gràcies al Club dels Gòtics per donar-lis aquesta oportunitat!