El Dia Mundial de les Llengües Maternes a l’Aula d’Acollida

Aprofitant la celebració del Dia Internacional de les Llengües Maternes, dimarts 21 de febrer, des de l’Aula d’Acollida de l’Institut Joanot Martorell hem preparat una sèrie d’activitats per mostrar la feina, i el nostre dia a dia, en l’aprenentatge d’una altra llengua i la riquesa de compartir cultures i orígens diferents.

alumnes-enganxant-vestits-aula-dacollida-dia-mundial

D’aquesta manera, hem posat rètols dels espais de l’institut (biblioteca, sala de professors, etc.) en les llengües maternes dels alumnes de l’aula; hem dibuixat i buscat informació dels vestits tradicionals dels països d’origen i ho hem exposat al vestíbul. Entre aquests vestits hem ampliat en gran format el de Bielorússia per a que els alumnes puguin fer-se fotos amb ell.

vestit-tradicional-de-bielorussia

I, finalment, hem elaborat un vídeo on els companys i companyes de l’aula d’acollida han expressat les seves idees, desitjos i sensacions al voltant de l’aprenentatge d’una nova llengua i del canvi que han fet a les seves vides.

hifza-aula-dacollida-dia-mundial

Desitgem que us agradi, que gaudiu i que, també, us ajudi a entendre millor l’esforç i la constància d’aquests companys que venen d’arreu del món per conviure amb nosaltres.