Quota de l’AFA

La quota de l’AFA pel curs 2023-24 és de 50€/any per família (independentment del nombre de fills/es matriculats al centre). Els socis/sòcies tindran dret a obtenir descomptes en l’adquisició dels llibres, ordinadors, a fer ús de l’armariet…

L’aportació econòmica és decidida per l’Assemblea General de l’AFA. Aquesta quota serveix poder finançar les activitats que organitzem i desenvolupem durant el curs escolar.

A continuació us expliquem com es duu a terme la gestió del pagament dels serveis relatius als llibres i la quota de l’AFA, així com un seguit d’informacions importants que cal tenir en compte:

• L’associació sense ànim de lucre anomenada ASSAICE porta a terme la gestió a través de la seva aplicació.
  • Les quotes referents al material i als llibres digitals i en paper (només el llibre d’anglès) son orientatives i es basen en els preus del curs passat.
  • Us recomanem fer el pagament amb targeta de crèdit: això us estalviarà fer una transferència a l’estiu i us permetrà demanar a la vostra entitat financera un esglaonament de l’import total.
  • Tingueu en compte que, en el cas dels rebuts retornats, les despeses que es generin aniran a càrrec vostre.

Mitjançant el següent enllaç https://iesgoyabcn.rebooks.cat, que estarà operatiu pels volts de Sant Joan, us donareu d’alta com a socis/sòcies de l’AFA i podreu gestionar el pagament dels següents conceptes econòmics (son imports aproximats basats en els de l’any passat):

CONCEPTE CURS IMPORT OBSERVACIONS
Quota AFA ESO i Batxillerat 50€ Quota anual per família (independentment del nombre de germans al centre).

Es carrega a l’alumne/a del curs inferior.

Dóna dret a gaudir dels serveis de l’AFA (incloent-hi un armariet).

Material institut ESO i Batxillerat 50€ Quota anual per alumne/a .
Llibres digitals ESO 42.50€ Llicència Plataforma Digital  (totes les matèries).
15€ Llicència digital Anglès
Assegurança obligatòria 3r i 4t ESO 1.12€ Quota anual d’assegurança d’accidents AFA o Institut/Ensenyament per alumne/a.
Banc de llibres ESO i Batxillerat Gratuït Llibres de consulta a l’aula.

Us convidem a unir-vos a l’AFA i a participar activament en les activitats que organitzem per a tota la comunitat educativa i a consultar el nostre web on trobareu tota la informació més detallada: https://agora.xtec.cat/iesgoya/.

Estem a la vostra disposició per a qualsevol consulta o suggeriment que vulgueu fer-nos a través del correu electrònic:  afaiesgoya@mail.com.