Mume i Maternitat d’Elna. 1r batxillerat B

Els proppassats 15 i 16 de novembre l’alumnat de 1r BAT B va realitzar una sortida acadèmica al Museu Memorial de L’Exili de La Jonquera  i posteriorment van seguir el Camí de l’Exili que centenars de milers de persones es van veure… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar 2018

S’ha publicat al DOGC la Resolució que s’estableix el calendari per renovar els membres dels consells escolars. Clicant la imatge podeu veure les dates del procés.Al tauler del vestíbul del centre podeu consultar els censos electorals, i fer si s’escau les reclamacions pertinents (fins 12 de novembre).

ANIMEM TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA A PARTICIPAR-HI

“Art i creences” – TG 2n eso

“L’alumnat de segon d’ESO dins del TG “Art i creences” va sortir al pati per fer murals amb escenes de pintures rupestres i realitzar un petit taller on podien reproduir mans en negatiu simulant la tècnica de l’aerògraf paleolític. Amb aquesta pràctica van poder constatar el… Llegeix més»

Felicitats a Rosa Milian!

Volem felicitar la nostra exalumna Rosa Milian per haver obtingut la millor nota de Catalunya en la selectivitat d’aquest juny de 2018. Molta sort en la propera etapa!