L’alumna Alba Raudona Ribas, premi UB – Santander de Treball de Recerca.

Avui, 5 de juliol, s’ha realitzat al Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona l’acte de lliurament dels Premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat.
(https://www.ub.edu/futurs/premis-treballs-de-recerca).
Felicitem l’Alba Raudona Ribas per haver obtingut el segon premi UB de la Facultat d’Informació i… Llegeix més»

Paraules precioses, projecte de llengua catalana

El propassat 6 de maig va tenir lloc online el Seminari Projecte Etwinning: Paraules Precioses del Departament d’Educació del Govern d’Aragó, amb la participació de professorat de llengua catalana de diversos territoris, com ara la Franja d’Aragó, l’Alguer i el País Valencià, entre ells/es el professor Lluís-Xavier Flores, que va fer especial ressó en les activitats relacionades amb la Viquipèdia en català, les xarxes socials i els influencers catalanoparlants i els gèneres de la cançó i poesia improvisada, temàtiques que ha treballat aquest curs amb l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat del nostre centre.

Podeu veure més informació sobre l’esdeveniment a aquest enllaç.

Llistats Assignats i Llista d’espera | Preinscripció ESO 2021

Aquí podeu consultar el llistat d’alumnes assignats i la llista d’espera:
INFORME_ASSIGNADES
INFORME_LLISTA_ESPERA
 Reclamacions:
Les famílies a les quals s’hagi assignat plaça d’ofici o que vulguin presentar una reclamació a la plaça assignada poden fer-ho telemàticament a través del web del Consorci d’Educació de Barcelona  des del 7 fins al… Llegeix més»