“Art i creences” – TG 2n eso

“L’alumnat de segon d’ESO dins del TG “Art i creences” va sortir al pati per fer murals amb escenes de pintures rupestres i realitzar un petit taller on podien reproduir mans en negatiu simulant la tècnica de l’aerògraf paleolític. Amb aquesta pràctica van poder constatar el… Llegeix més»

Felicitats a Rosa Milian!

Volem felicitar la nostra exalumna Rosa Milian per haver obtingut la millor nota de Catalunya en la selectivitat d’aquest juny de 2018. Molta sort en la propera etapa!

El jardí de les delícies

El Jardí de les delícies és l’obra més famosa del pintor neerlandès, Hyeronymus van Aeken, més conegut com El Bosch, pel nom del lloc on va néixer (Hertogenbosch, 1450-1516).
Amb els alumnes de l’Optativa de 4rt d’ESO d’Història de l’Art hem volgut treballar la taula central d’aquest… Llegeix més»