Paraules precioses, projecte de llengua catalana

El propassat 6 de maig va tenir lloc online el Seminari Projecte Etwinning: Paraules Precioses del Departament d’Educació del Govern d’Aragó, amb la participació de professorat de llengua catalana de diversos territoris, com ara la Franja d’Aragó, l’Alguer i el País Valencià, entre ells/es el professor Lluís-Xavier Flores, que va fer especial ressó en les activitats relacionades amb la Viquipèdia en català, les xarxes socials i els influencers catalanoparlants i els gèneres de la cançó i poesia improvisada, temàtiques que ha treballat aquest curs amb l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat del nostre centre.

Podeu veure més informació sobre l’esdeveniment a aquest enllaç.

Llistats Assignats i Llista d’espera | Preinscripció ESO 2021

Aquí podeu consultar el llistat d’alumnes assignats i la llista d’espera:
INFORME_ASSIGNADES
INFORME_LLISTA_ESPERA
 Reclamacions:
Les famílies a les quals s’hagi assignat plaça d’ofici o que vulguin presentar una reclamació a la plaça assignada poden fer-ho telemàticament a través del web del Consorci d’Educació de Barcelona  des del 7 fins al… Llegeix més»

Tret de sortida del Projecte Erasmus+ “Let’s Science our School Environment”

Coincidint amb el Dia Internacional de la Terra, la plantada d’una olivera el passat dia 22 de maig marca el tret de sortida del projecte Erasmus + “Let’s Science our School Environment“ a l’INS Francisco de Goya.
Aquest acte inaugural també s’ha dut a terme als… Llegeix més»

Una resposta a les ‘Cartes que curen’

Aquesta setmana hem rebut una emotiva resposta de la Sílvia a una de les moltes cartes que l’alumnat de 1r d’ESO va enviar, dins de la iniciativa “Cartes que curen” durant el període de confinament del curs passat. Aquestes eren cartes d’ànim i escalf per a les persones que estaven ingressades per la COVID-19 i per a les que treballaven en primera línia per oferir-los la millor atenció. L’alumnat agraeix molt el gest de la Sílvia per posar-se en contacte amb el centre a través d’aquesta carta.

Si cliqueu la imatge, podreu veure la carta amb què la Sílvia va respondre el nostre missatge.

Sant Jordi 2021

Avui s’ha celebrat al centre la Diada Literària de Sant Jordi amb diverses activitats: uns tallers literaris als cursos de l’ESO, una gimcana històrico-literària pel Barri Gòtic per als de Batxillerat, i un concurs literari del qual al final del matí se n’han sabut els guanyadors.

Enhorabona a ells/es i felicitats a tothom pel bon desenvolupament de la jornada!

Els i les alumnes de 1r d’ESO han estat elaborant postals pel dia de Sant Jordi. Aprofitem una d’elles per desitjar-vos una bona diada.

Primeres passes del projecte

L’alumnat Erasmus+ del centre ja ha començat a treballar al nostre projecte internacional “Let’s Science our School Environment”. Han triat els portaveus, que estaran en contacte amb els altres representants de cada país per coordinar els diferents actes, trobades i activitats. També han organitzat… Llegeix més»