Primeres passes del projecte

L’alumnat Erasmus+ del centre ja ha començat a treballar al nostre projecte internacional “Let’s Science our School Environment”. Han triat els portaveus, que estaran en contacte amb els altres representants de cada país per coordinar els diferents actes, trobades i activitats. També han organitzat… Llegeix més»

Simulacre de proves PAU

L’alumnat de 2n de Batxillerat està fent aquesta setmana un simulacre per a preparar-se les PAU (Proves d’Accés a la Universitat).

Les proves es fan en el mateix ordre i horari aproximat en què faran les proves reals.

Aquestes proves serveixen sobretot per a practicar de cara al juny, però també tenen un pes específic dins de cada matèria avaluada (les que cada alumne/a cursa enguany).

Joc amb Scratch sobre una lectura

Un alumne de 1r d’ESO, Miguel Jiménez, ha creat un joc amb Scratch a partir d’una lectura que s’ha fet enguany a Llengua Castellana, Historia de una gaviota y del gato que le enseñó a volar.

Si cliqueu la imatge de sota, podreu provar vosaltres mateixos/es el joc, amb una gavina que aprén a volar, un gat que evita les rates i una altra gavina que intenta pescar arengades mentre fuig de les taques de petroli que embruten el mar. A veure si us agrada!

8 de març

Avui per commemorar el dia de la dona treballadora, els alumnes de 4t han aplicat els seus coneixements de robòtica per sincronitzar un robots.

Mireu com els ha quedat:

Preinscripció ESO curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Les dates de preinscripció per als ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria són del 15 al 24 de març.

Us recordem que només s’ha de fer la preinscripció en el cas d’entrar de nou a l’institut, per tant afecta a tots els alumnes que faran 1r d’ESO el curs vinent i als que volen canviar de centre. Els alumnes que ja estan al Goya i volen continuar al centre no cal que facin preinscripció.

Per tal de fer la preinscripció cal fer-ho telemàticament. Trobareu tota la informació en aquesta web: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

Si tot i això teniu dubtes en el procés, podeu trucar al centre 93 450 35 26 o bé demanar cita prèvia mitjançant aquest aplicatiu: cita prèvia.

Us deixem un petit manual per fer la preinscrició.

També podeu consultar l’oferta incial de places clicant aquí.

eTwinning i el projecte Erasmus+

Aquest curs tornem a treballar amb la plataforma educativa europea eTwinning. Com a participants al projecte Erasmus+ “Lets’s Science our School Environment”, el nostre mitjà de treball i comunicació amb la resta de socis europeus serà aquesta plataforma.

L’alumnat dels diferents països socis, Portugal, Dinamarca,… Llegeix més»

Finestres a l’aula

Si teniu curiositat per saber què fan els vostres fills i filles a l’aula, totes les hores que són a l’institut, ho podeu veure a través d’aquestes petites finestres digitals.